24 Ocak 2013 Perşembe

Kağıt Yaprak Boyama

yaprak-boyama-renkler-el-yapimi
Elena Nuez'in kağıt yaprakları boyayarak oluşturduğu harikulade güzelliklere imrenerek baktım. Etnik desenler, kullanılan renkler, yaratılan dokular inanılmaz güzellikte...! Yapılışıyla ilgili detaylı açıklamalarda bulunmamış ne yazık ki ama ben bu resimlere bakılarak orjinal boyama çalışmaları yapılabileceğini ve hatta okul içi etkinliklerde  öğrencilerce  uygulanabileceğini düşünüyorum.

 İspanya/Madrid'te yaşayan sanatçının çalışmalarını görmek isteyenleri buraya davet ediyorum.
yaprak-boyama-geri-donusum
dekoratif-boyama-yaprak-
kahverengi-yaprak
kompozisyon-boyama-dekoratif-geri-donusum

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Mükemmel kelimesine görsel örnek veriniz diye bir soru sorulsa, işte bunlardır cevap.Teşekkürler.Hep diyorum, tekrarlayacağım; sayenizde bir çok güzel şeyi görüyoruz, dünyayı geziyoruz.Sevgilerimle.

Gulsen dedi ki...

İçten yorumunuz için teşekkürler Ahestebeste; sevgilerimizle...:)

Adsız dedi ki...

Hello Yorumunuzu birakin!
I have been amazed with your talent, your imagination and creativity. I identify with your style and already I'm your fan. A hug and many successes.